Noir Désir


 Fransızcam yoktu ama şarkı çok güzeldi.


8 yorum:

düşlem dedi ki...

ah Fransızlar, en sevdiklerim :)

ŞAVKÎ dedi ki...

Fransızlar hususunda sıkıntımız var da , fransızca listedeki dillerden, edith piaf ile işte ara ara takılıyoruz :) söylemekteyim fakat anlamadan etmeden , telaffuza diyecek yok :)

düşlem dedi ki...

milliyetçi duyguları bir kenara bırakırsak, en romantik filmler ve şarkılarda tek geçerim Fransızlar'ı. adamlar işi biliyor :) arada açıp anlamlara da bakabilirsin :)

ŞAVKÎ dedi ki...

Ya lafım yok , ben bireysel olarak ta bildiğim için dedim , yani genelleme yaptım hatalı olarak. Yoksa icratları göz doldurur. Valla, bazı şeyleri italyancadan uyarlıyorum da, hepsi yemiyor tabi. Ya tamam da, o son hece işi batırıyor, başını hadi yazsam sonu bilmiyorum ki :D Edith - namı diğer minik serçe - kötü diyecek değil ya , ben söylüyorum kendi kendime işte , varsın kötü olsun :)

düşlem dedi ki...

e tabi tek tek ayıracak olsak neler neler çıkar. Edith, o bir efsane! bence de kaptır gitsin :)

ŞAVKÎ dedi ki...

Mea Culpa özellikle , ezberdir :D Öyle da, kaptırdım gidiyorum :D Bu arada, sağ frame radyo ekledim , dinle bizi ve beni arada . AYLAK benim radyo mahlasın ... Beklerim blogger kişisi.

düşlem dedi ki...

pekala en yakın tarihte ziyarette bulunucam blogger kişisi :)

ŞAVKÎ dedi ki...

Peki :)