Kadın
























Yarına doğru giden bir kadın vardı tan yerinde beni koynuna aldı
Yolumuzun ne olacağını bilmiyordu telaşını yenemedi pusulasını aldı

Dur dedi kendi kendine düşündü oturup sandalyeye
Ne olur ne biter dedi içinden aklını başına aldı

Kırda delice koşmak mı çamura saplanmak mı
Birisine aşık olmak mı birinde aşk olmak mı  hayalleri onu ondan aldı

Neden hep iki iki daha dört eder diye dert ederdi bunları kendine
Sağlam muhasebeleri vardı  ya, hesap makinasını yanına aldı

Gideceği hiçbir yerdi bir sonsuzluk aldı bir kuble
Biraz sanat müziği ,biraz rakı, şarkılar da aldı söylenmek üzere

Gözlerimi de aldı yanına ilerde bakarım diye
Gün gelir yalnız kalırdı yalnızlığı da göze aldı

Umut dolu bakmalıydı  hep öyle de öğretilmişti
Ama dünü düşünüverdi birden , yaşadıkları çok zamanını aldı

Kadın susmadı yine kelimeler olması gereken yerdeydi
Yazmaya başladı bana, zamanı tuttu avucunda yüreğini ele aldı

Kadın şimdi gitti benden bir ah aldı
Ondan bana gözlerimde nem kaldı
Sandalyede cismi unutuldu da
İsmi bir de yarısı yırtık resmi kaldı

4 yorum:

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Bir şair varmış buralarda yahu.
Haciz memuruymuş bence bu kadın, her şeyi aldığına göre. ehehe. Şaka bir yana cidden güzel olmuş. Klavyene ve zihnine sağlık.

S.Darko dedi ki...

Bir fon müziği eşliğinde okudum valla ne yalan söyliyeyim :)

Muzmut dedi ki...

Beyza : İlahi yahu , hayatımıza her giren potansiyel bir haciz memuru değil mi azizim :)

S.darko : Hangi parça mesela ? Lara fabian - je t'aime ?

S.Darko dedi ki...

Adını bilmiyorum ofeLya paylaşmıştı. Kitap okurken falan arkada çalıyordu. 30 dakikalık bir miksti.