"Attention , Attention "





Bembeyaz sayfaları doldurup bir valize,
Ömürlük bir şişeden son yudum alıp
Bir şehri içimde konaklatıp
Sokaklar avucumda gidiyorum

Son bir veda etmeden
Güneşe demlemeden yarını
Buseler dudağımda
Ayın şavkında
Yıldızlar koynumda gidiyorum

Bir beyefendi grantuvalet
Kıvrılan bir hüzünle
Dökülen saçlarıma yanmadan
Bir otel odasında son akşam
Yorgana sımsıkı sarılıp
Yalnızlığımı da koynuma alıp gidiyorum




Can dolu bir tomurcuk kıyağı
Düz ovalardan                
Göl başlarından
Rakı sofralarından
Şişe diplerinden
Uçup tepeler ardına
Kızaran yüzlerden tiksinerek
Çığlık çığlığa verip ağzımı
Gülümü günlere emanet edip
Bir ışık yanmadan
Mum ucunda tütmeden
Kokular işlemeden tenime
Pir sultandan asasını alıp
Döne döne ben bir garip
Gümüş bağlarda can bozdurup gidiyorum
                                                                                             03-09-2008-İstanbul   

Hiç yorum yok: