Pulp Fiction

26 yorum:

S.Darko dedi ki...

:)Hezekiel 25,17'e bitiyorum ben :) bi de şu

you're the weak :)

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Öf, bu filmi de bir türlü izleyemedim.
Gözüme gözüme sok, ohhh tamam.

S.Darko dedi ki...

hahah :) everybody! :) a tipi asosyal beyza geri döndü :) ya en azından repliklerine falan bak internetten arada kalma öyle :) hahah :P

ŞAVKÎ dedi ki...

Tarantino şaheserlerindendir , kaldı ki Tarantino'nun her filmi ayrı şaheserdir. Ayrıca, kült filmlerdendir , bilinmesi insan sağlığı açısından önem arz eder :D İMDB ye bari oradaki ilk yüz filme gözat :D

Sdarko : replik avcısısın sen de :D zaten ben bu - türkçesi UCUZ ROMAN - bir de bizim Ağır Roman'a bitiyorum . İki ters film ama olsun :D Şu aralar bunlarda kafam.

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Yalnız beni iyice film izlemeyen biri yaptınız he. Ben ki delisiyimdir.
Şu an bakıyorum, imdb'deki Top 250'den izlediklerim;
1-6-7-8-9... diye gidiyor. Evet, baba serisini de izlemedim! İtiraf ediyorum. Il buono, il brutto, il cattivo'yu da izleyecektim, western olması antipati oluşturmuştu birazcık. Olabilir. Tamam mıaaağ? Elbet izleyeceğim bir gün bunları. Beni hasta etmeyiiin! - ahahaha atar yapar isem. -

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Bir de - kendi kendimi de cevaplamak bir ilginç geldi. ehehe. - şu yorum atarken karakter girme olayını kaldırsan ya Aylak'cım? Tabi sen bilirsin de, kasıyor yahu birazcık.

ŞAVKÎ dedi ki...

Atar da yaparmış :D haniymiş atarlı blog yazarımız :D :D aman da aman :D Karakter girmeyi nasıl kaldıracağım acaba ? Hemen ilgileniyorum Beyza arkadaş :D Aylak mı :D :D Yahu bu arada , dinlediniz mi hiç bizim radyomsumuzu :D ?

S.Darko dedi ki...

tarantino şaheserleri aynen :)

rezervuar köpekleri, pulp fiction, kill bill falan harika yane bilinmesi gerekir. ağır roman ayrı bi' harikadır. çekildiği yere artık girilmiyo' bilir misin. çevik kuvvet bile giremiyor tarlabaşına :) türkiye böyle bir yer. iyi kötü ve çirkini izledim ben beyzacan. ama baba serisini izleyemedim aynen. hd bulsaydım izlerdim ama :)

you are weak değil you are the weak :) bu replik bilinmez mi dostum :) hezekiel 25 17 söylerim ezbere :) çoğu yer hala esprilerimizin içerisinde. domuz muhabbetine cok guluyorum zaten :) kadro mükemmel. senaryo on numara. jokerden sonra bir numara bence :)

S.Darko dedi ki...

bu arada ŞAVKI ne ola ki :) divan edebiyatındaki mahlaslardan biri gibi :) öyle olabilir öyle mi :D

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Kill Bill'i de milyon defa izledim tamam mı? ahahaha.
Şaka bir yana, izleyeceğim bir ara cidden. Her film izlemeye oturduğumda gözüm başka şeye kayıyor, uçuyor aklımdan listemdekiler.

Ve bir ara cidden dinledim biliyor musun? Ama dinlediğim sen miydin başkası mıydı onu bilemiyorum. ehehe. Ama sendin ki "bu gece program var" tarzı bir post yazdığının akşamında dinlemiştim. Ama hep depresif şarkılardı yahu.

Bir de, Ayarlar-Yayınlar ve Yorumlar-Yorumlar'ın altındaki Kelime Doğrulamasını Göster'den "Hayır"a tıklat. Budur.

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Dedim ve zaten yapmış olduğunu gördüm. Olsun. ehehe.

ŞAVKÎ dedi ki...

Sdarko : Tarantino var dediler geldik modunasın , eyvallah . Tarantino candır şeklinde tweet ayarında konuşmak geçti içimden :D ŞAVKÎ evet, basit bir girişim ,soyadımda mevcut kelimedir ,uzun uzun yazmayayım ve soyadım gibi özgün bir takma ad olsun istedim .Öncesinde MUZMUT ( Muse - ilham Mute : sessiz , kısaltıp ve türkçe okunuşuyla MUZMUT ) yapmıştım, sessiz gelen ilham , yada sevenler gece ölür gibi , ilhamlar sessiz gelir bunu ancak seven bilir :D

Beyza : öncelikle farkedip de yazman ayrı güzellik olmuş :D SDarko listeyi sunmuş,onları oku ,es geçtiklerini ben de söyleyeceğim. Adamıın yardımcı yönetmenlik yaptığı film ( bkz .Sin City ) bile bir şaheser ,tabi orada asıl yönetmen de var ama bana sorsalardı, ben diretk bu tarantino yahu derdim mesela. Neyse, sen o listeyi bir TÜKET :) bakarız :)

Programa gelince,sanırım sen sanat müziği olan gün dinledin :D Şimdi format değiştirdim , yani yine hafif müzik ama sosyal mesajlı olmasını hedefliyorum .Ayrıca, istekler neticesinde belirleniyor gidişat, adam gece kafası dumanlı haydi istediği şarkı ruhsal düşük yaptırıyor adama :) Yayıncılık hayatı işte,napalım oluyor yani :D He, sildim zaten o postu sonradan , utangaçlık var ben de hafiften de ve burada bazen radyodakinden daha ağır biz şizofrenlik hissine kapılıyorum yahu , anlamadım :D Biri Beni Gözetliyor Blog şeklinde açsam yeriymiş :D :D


In short :D You are welcome for the programme starting at 22:00 , AYLAK on air :)

ŞAVKÎ dedi ki...

Bu kadar uzun cevap yazılır mı ulen insafsız dedim kendime :)))

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Sin City'i de izlediiim. Bruce Willis vardı, böyle cani bir filmdi sanırım. Tam da hatırlamıyorum; ama izledim yiaaa. ehehe.
Ve üşenmedim de okudum yorumunu, geliriz efenim. Belki istek parça bile bırakırız, unutmazsam tabii. ehehe.

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Vaaay sözlük bu akşam konuğunmuş. Gördüm şimcik. ehehe.

ŞAVKÎ dedi ki...

Bekledim de gelmediiiin diyorum sana , herkeşler vardı , güzel de oldu hem . Pazar a o zaman mazbut dişi :) ya bu isimde her okuyuşta beni güldürüyor, blog sayfalarının isimleri sözlüklerdeki takma adlar kadar komik ve yaratıcı. Sdarkoda yoktuu sen de , hımm,yazdım bunu deftere cerenimo'lar .

S.Darko dedi ki...

perşembe günü söz olsun. perşembeydi dimi ? :)

ŞAVKÎ dedi ki...

Sağ frame hiç mi bakmazsınız be insan evladları , sağ en üst frame , alıştınız sözlüğe herhalde, illa BKZ vermek lazım :) Zorlama yok tabi ama katılmanızı da isterdim hani, yalana ne hacet.

S.Darko dedi ki...

pardon okudum :) dostum tamam gelirim söz pazara :) :) vays o maskenin altında ne marjinal bir kişilik varmış yahu :p

ŞAVKÎ dedi ki...

Ver gazı darko ver :) Gayet sıradan bir aylak'ım ben :D Darko ne olaki ? Dark mı , efes dark içicisi misin ?

S.Darko dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
S.Darko dedi ki...

şavki sen bi twite gel :) dm at bana takipçin oldum ama beklemede diyo :D

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Pazar olmadı Perşembe'ye garranti varım. Bunu da yaz bir kenara. ehehe.
Ve iltifat için teşekkür ederim, beğendiysen başlıkları ne mutlu banaa. ehehe.

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Ben Donnie Darko'yu izledim tatliş. Hemi de 2 kere falan.
Ama S. Darko'yu izlemedim. Dandik diyorlar ona. Donnie Darko'yu bozmak istemedim. ehehe.

S.Darko dedi ki...

evet beyzacan :D dandik sadece bir repliği aklımda var :D yeniden doğmak istiyorsan geçmişi unutmalısın diyodu :D

ŞAVKÎ dedi ki...

Donnie yi bilirim ama sdarko izlemedim kaldı ki aklıma gelmedi, donnie eski film , belki sdarko yu izlemiş olsam anımsardım da , ne bileyim. hem herkes mahlasını filmden alacak diye bir şey yok ya arkadaş. Sdarko , afaroz etme insanı hemen :)