Anti-freeze 2


Yüze söylenmeyen her söz , küfürdür nazarımda...

Ne kadar reddedersen o kadar yakınlaşırsın "o"na ....

Hazır tanımları kafamızdan sökseler , genellemesek ...

Cahillik , bazen insan sevgisidir ...

Yaşın kadar insansın ama yarına çıktığın ölçüde yaşlısın, boşa dert etme...

Olmadığın gibi davrandıkça aslında daha bir sen oluyorsun, farket genç...

 Nietzsche : Eşitlik öldü !

Öfke , "o"nu popüler yapar ...

Kimseyi suçlayamazsın , en az onlar kadar "sen"sin ...

Tanımadığımız insanlara karşı daha rahatız bir o kadar da ürkek ...

Bonkör tek bir yanımız var : Kelimeler ...

7 yorum:

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Son satır da bir tweetti sanırsam. ehehe.
Güzel olmuş, klavyene sağlık ağlak insan.

NOT: Aylak olduğunu hatırladım; ama rezilliğimi sen de gör diye değiştirmedim yazdığımı. ahaha.

Dayatılanla Yaşayan dedi ki...

sen hep saçmalarını yazıver..

ŞAVKÎ dedi ki...

Laf çarpma bana , hişt ! Neşeli yazmıyorum diye kızıyorsun değil mi , farkediyorum :) Buradan alıp yazdığım bir twit.

ŞAVKÎ dedi ki...

Tamam , saçmaları saçmaya devam ...

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Yok yahu niye kızayım? Benim de son yazımın pek neşeli olduğu söylenemez. ehehe.
Ben de yapıyorum bazen, yazılarımdan cümle cımbızlayıp twitter'a fırlatıyorum.

ŞAVKÎ dedi ki...

Bak bir de karşılık veriyor :) Hala konuşuyor bak hele bak :)

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Aaaaa, kötü bir şey demiyorum ki aması? ehehe.
- Aması ne ben de bilmiyorum; "ama" niyetine yazdım sanırım. -