Bazenoloji

Bazen susmalısındır,kefalliğin,balıklığın anlamı yok
Bazen kızıyorum kendime  dik başlı ve doğrucu oldum diye ; bugün uğraştıklarımım sebebi dilim ve adalet algım ; lanet olsun ! Planlarımı sekteye uğratan kişileri anıyorum söverek !
Bazen kaçmak gerekiyor,gitmek,uzaklara ama kalmamak üzere, anla işte


Bazen aklım başka der kalbin başka , şeytan diyor ikisini de doğra at kenara, onlarsız da olur 
Bazen utanıyorum,ilk adımı atan ben olmuyorum , insanlar öfkeli, ben gibi
Bazen sigarayı bırakayım diyorum, müziği bıraktım , resmi bıraktım, ucucndan tutugum tiyatro bile gitti şu aptal süreç yüzünden 
Bazen ebru yapmayı çok özlüyorum,fon müziklerimi açıp o anları anımsıyorum, ah ab-ı hayat , ab-ı ru .
Bazen akordion,klavye ve bas gitara sararsım geliyor ama enstruman şart, müzik neredesin
!
Bazen,bi' bok olmadıgımı anlıyorum , o zaman seviyorum dunyanın bu denli buyuk oluşunu 
Bazen kadınlardan çekiniyorum, utanıyor,susuyorum karşılarında ; sevmek ya da sevmemek oluyor yapmam gereken 
Bazen ondan bana ne diyemiyorum,umursuyorum,dikkat ediyorum ona , bir garip hal işte
Bazen bir dağ evim olsun , çiftlik ya da , atlarım olsun istiyorum. Ne köşk ne villa,  bildiğin ağaçtan ev , sade ve benim olan sadece.
Bazen sen oradasın ben burada da susmak koyuyor bana sen bunu bilmiyorsun
Bazen sesin yakınımda oluyor ama sesin uzakta aslında, hem de çok 
Bazen tezatlarımı seviyorum,bir kadını baş ucuma getiriyorlar
Bazen para iş sahibi olmak , kariyer yapmak boş geliyor zamanın hızını hesap edersem,pi sayısını 3 alıyorum
Bazen rol yapmaya çalışıyorum ama olmıyor, dedim ya tiyatroyu zamansız bıraktım oysa öğreneceğim çok şey vardır belki de.
Bazen yetinmekle kalıyorum,aksini istiyorum deli gibi, ama olanın da tadı ayrı geliyor
Bazen uyumak uyanmak istemiyorum sen de uyuma,ne olacak.
Bazen bazen dediklerim aslında her zaman gibi oluyor 
Bazen gözlerim kapanıyor ve uyuyorum ama aklım hep uyanık hep hastalıklı
Bazen tepki duymasam , herkes kendi sonunu hazırlasa diyorum.
Bazen neden sanat kafamın oldugunu düşünüyorum,olmasaydı,düz ve matemaitksel düşünseydim,derinlere inmeden

Bazen bazen bazen bitmez,detaylar gibi gorunuyor ve nedense can sıkıcı. O zaman mutluyum . Bazen bilmiyorum ama yazıyorum işte.
Bazen buna kızıyorsunuz, ne diyorsun be offf diyorsunuz , "eyvallah" çekiyorum napalım 
Bazen yorum yapmayın
Bazen soru sorun bir kez de olsa
Bazen duyun sağır yanlarınızı,yanında sağır kaldıklarınızı
Bazen....
Hoş kalın hoş.... Hep !



15 yorum:

huyumkurusun dedi ki...

Bazen yorum yapıyorum işte bende.Bir yazım vardı bazen üzerine o aklıma geldi.


Yazımdan alıntı:
"İnsanlar görürüm bazen hayatta amaçsız öylece yaşayan
İnsanlar görürüm bazen hep daha iyisi için uğraşan hırslı ve yılmayan
İnsanlar görürüm bazen kendini tanımayan bu sebeple de yanlış amaçlar için uğraşan
İnsanlar görürüm bazen elindekinin kıymetini bilmeyen
İnsanlar görürüm bazen umudunu yitirmeyen denemekten vazgeçmeyen
İnsanlar görürüm bazen idealleri için savaşan
İnsanlar görürüm bazen gözü yükseklerde olup önünü göremeyen
İnsanlar görürüm bazen siz gibi ben gibi..."

Beyaz Sayfa dedi ki...

Huoopp nere gidiyorsun..Valla bırakmıyoruz..Mimin var bende ismi "Silmeden"..

Luna dedi ki...

2 saat uykunun kafasiyla, ise koyulmadan onceki cabuk kahveminin tadini damagimda hissederken, sicak ve keskin, yazina denk geliyorum.

bazenlerine soruyla cevap vermek isterdim. ama dedigin gibi iste, bazen...

ve biliyor musun ki, tek bir kelime nasil da yumusatmis anlamlari. tum bazenlerini, 'her zaman' diye degistirsen yazidaki, ya da 'asla' diye... nasil da farkli. 'bazen' iyidir...

bilirsin, biraz modal verbleri andirir bana... hep bir ihtimal, hep bir karmasa... icinde yuzdugumuz kocaman calkantili hayatta. dun gece de dedigim gibi, dalgalar guzeldir, gel-gitler ve ruh buhranlari da.

sen uyu simdi Sevgili Aylak! -son cumlede dokundurma vardir, evet! :)))-

sevgiyle,
luna.

çağla çetin dedi ki...

ah o bazenler...

Aylak dedi ki...

Benim yazdıgımdan daha iyi ,düzenli :D

Aylak dedi ki...

Bakarım,MİM olayını pek sevmiyorum dinleyicim, hemen mim in altına yorum kızmına çözerim demiş olayım :D

Aylak dedi ki...

değil mi Çetin...

Aylak dedi ki...

Evet, ASLA ve HER ZAMAN'dan iyidir BAZEN. Bunu sanırım 30 dk falan yazdım,gözlerim yarı kapalı yarı acık, 5 dakika şekerleme yaparak , gözlerim kapalı yazdım klavyede,düzensiz heliyle. Ama kapadım gözlerimi ve gördüm , gördüklerimi yazdım.

"İhitmaller Denizi" geldi aklıma YÜKSEK SADAKAT adlı gruptan. Öyle Luna, buhran..hımmm.evet,bir bakıma öyle. Gel-git lere gelince, gelmeler iyi,gitmelerde öğretici. Olmazlarsa olmuyor,gelmeler mi olsaydı sadece.

Ve görüyorum ki kimse soru yazmamış,post amacına ulaşmamış,ya da zaman bunu gösterecek,dedik ya BAZEN !

Uykunu aldık programda baya :D Günün iyi ve enerjili geçer umarım. Bunlar da çok genel değil ama ben iyiyi de kötüyü de hakkını vererek yaşama taraftarıyım,aklımda belirdiyse saklamam. Yani, yaşamaya devam ama bu bazenler bugün de var,yarın da var, var olmalarının iyi veya kötü olduğunu anladığım güne kadar da var olacaklar, bir gün iyileri her zaman,kötüleri asla diyerek yazarım sanırım.

Haydi kal sağlıcakla sesi güzel meslektaş,öğrencilerin şanslı olacak :D

Som cümleyi de aldım, dalgalarla büyük sayılır, ondandır belki de. Bu dokundurmalar ah ah :)

Saygıyla

Beyaz Sayfa dedi ki...

Ama bak o öyle soru-cevap mimi değil..Belki ilginç gelebilir..Bi bak istersen..Ama yinede sen bilirsin..:)

Mrs. Curiosity dedi ki...

"Bazen duyun sağır yanlarınızı,yanında sağır kaldıklarınızı"

Hayli vurucu bir son olmuş... Güzel yazıydı.

Aylak dedi ki...

büyüdük sayılı*

Aylak dedi ki...

Baktım, itiraf edeyim sevdim , buraya yazacağım. Tamam.

Aylak dedi ki...

Sağol Bayan Merak :D Dün gelmedin radyoya sanırım ?

Mrs. Curiosity dedi ki...

Bir müddet dinledim aslında ama sonra ders çalışmam gerektiğinden bırakmak zorunda kaldım :)

Aylak dedi ki...

Katlanamadım diyorsun ,doğrudur,ben de kendi sesimi dinlemem pek zaten :D Tamam kolay gelsin,ben de kpss yolcusuyum,bilirim zorunlulukları. Saygıyla,yarın beklerim yine o zaman , 22'de.