İnsanın Oğlu

4 yorum:

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Nedense "the son of a bitch" dedim. Ama, kimseyle alakası yok, sadece cümle başlangıcı benzerliğinden. ehehe.
Hiiii, yasak meyveyi yiyor ademoğlu. Bu resmi koyarak bizi günah işlemeye mi sevk ediyorsun, şavkicim, aylakcım, kafamdaki saçmalarcım, muzmut'çum?
René François Ghislain Magritte ressamlık ayağına, adının uzunluğuyla kafamızı karıştırarak, bizi günahkar bireyler yapacak diye, sen de buna alet olma, tamam mı?
- Tamam sustum. -

ŞAVKÎ dedi ki...

Terbiyesiz seni, tüü kaka kelimeler onlar , doğum günü kızı :D Hele bir d ebir ingilizce öğretmenine karşı,olmadı, sıfır verdim. Otur yerine ! Evet, aslında kırmızı elma koyacaktım profil resmimi de ama vazgeçtim sonradan. Tövbe estafurulah , günahlarımdan kurtulmak istiyorum Mohter teressa , help me ! Time for confession !

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Doğum günü kızlığını dünde bıraktım ki ben, geçtim o safhaları. ehehe.
İngilizce öğretmeni mi? Sahi mi? Sen örtmen misin? OMFG. Şaşırdım.
My son, eğer günahlarından arınmak istiyorsan bir müddet seni elma orucuna sokuyorum!

ŞAVKÎ dedi ki...

Öyleyim tabi sis, ya, oh your f god :D Elmalara karışma genç arkadaş, they're my sin !