-MİŞ gibi


Sustum artık, 
Kelimelerim yok
Haykırışlarım yok
Unuttum dünümü
Pişman değilmişim
Sanki hiç olmamışsın
Doğmamışım gibi
O şarkıları duymamışım
Ellerimi gökyüzüne açıp dilenmemişim
Bu şehre gelmemişim
Havasını sigarama dolamamışım
Rıhtımda tek başıma dolaşmamışım 
Sabahına bir kadınla uyanmamışım gibi


Sustu artık şehir
Ben ona gelmemişim
Şiirler yazmamışım
Koynunda şişeler aşklar
Yalnızlıklar ve sevişmeler saklamamışım gibi
Şehir hain bakışlarla sustu
Beni tanımıyormuş
Öfkeli gözlerle boğacakmış
Yarına dair ümit vermeyecekmiş gibi



Sustu artık yollar
Kendime varamayacakmışım
Beyaz çizgiler onu getirecekmiş
Zift gibi geceler beni bekliyormuş
Kenarlarında dur işaretleri
Dikkat insan çıkabilir(!)miş gibi
Ayak izlerimi saklamayacakmış
Gölgemi  ezecekmiş motor sesleri
Yaya geçidinde kırmızı ışıkta duracakmışım
Kendimi görecekmişim karşımda
Ona gitmek isteyecekmişim hep
Günbegün buna birikecekmişim gibi.

4 yorum:

huyumkurusun dedi ki...

Herkes susmuş şiir konuşmuş.Öyleyse ne yapalım şiiri dinleyelim.Ben de susayım.

Aylak dedi ki...

Sussun herkes...

selin eski dedi ki...

sustum.

Aylak dedi ki...

Kendinizle konuşun diye söyledim....