Saçmalarım

Beni tanıma arkadaş,tanıdıkça ben olursun,tanıdıkça sen olurum

Tepki çekerek meşhur olacağım derdinde olanlar,size teşekkür borçluyum,kitleyi ayakta tutuyorsunuz

Mutsuzluk öğrenilmiş çaresizlik midir, gerçekleşen kehanet mi

Söverek terapi diye bir şey var , gülerek öfkelenme diye bir şey de olsa

Vapurda duran o sessiz kıza neden baktığımı anlamadım ama aklım denizde

Uzakta olan her şey cezbeder , "emir" sesi de uzaktan gelir onu napacağız !



İnsan: 40 Vol , Gerçek bu bedenin altında

İçtenlik : İçinden çık çıkabilirsen

Bohem: Bok gibi bir şey ; senden bir şey , hayatta gördüklerinin son hali ama kokusu çekilmez

Bir kere de kadın erkeğe ilk söyleyen olsun sevdiğini, üzerimizdeki bu kadın baskısı niye

Ailt olmamak için ve hiç olmak için yaşıyorum,"hep" olmak için değil, doğum günü kutlamam



Bildiğini söyleyememek de kabızlıktır, fitili beyinden alırsın

Bilge olan yaşla mı , sözle mi belli olur, herkes keşiş olmuş sanırsın

Usta dediklerim vardı, kalfa olunca anladım ki çıraklarmış

Uyuyan güzel : Millet
 
Söz verme kendine , sabitlik ham ervahlıktır

Polynna  :  Kelebeğin ölümsüz olma rûyası

Kendinle ateşkes imzala, düşmanın da dinlensin,  hangisi sensen

Umut: Akşama uyuyabilmenin ihtimali

Sınırları zorla,kendini aş , everest ayaklarınla kafan arasındaki mesafeden daha yüksek değil

İçimizdeki hesaplar iki kere iki kadar net değil, bu kesin !

 Yazmak meziyet kadar eziyet de ister

Yaşamak güzel şey,yaşlanmak olmasa

Sanal aşk : Dijital umut

Yalan : Aklına inen vahiy

Bebek: Minaytür bir heves şişesi yaşadıklarınla sulanan ve yavanlaştıkça büyüyen

Umutsuz olma ama pembe transparan gömlek de giyme,göğsün görünüyor

Yazılanların boyu mu işlevi mühim acaba beynin yatak odası dakikalarında

Flört : Robotik ve uzuvsal ,bir de uçuk gibi, toplu iğne kadar ömrü var

"Hep" olmaya çalışan, herkesi boyar kendi rengine, net !

Yenmek için oyanama oyunları, kaybetmeden kazamayı anlamlandırmış olan var mı

Aslında kendimiz geğiliz, kendimiz gibiyiz

Kendimizi kendimizin ulaşamayacağı yerde saklıyoruz, işte bundan hep çocuğuz aslında

Ölüm : Barkodunun son satırı, dünyadan çıkış irsaliyen, emin eller mi yaban eller mi bilinmez



22 yorum:

S.Darko dedi ki...

kafam karıştı çok hem de çook :)

Aylak dedi ki...

OYUNLU olan sonlardaki satır da senin yazını okurken çıktı, Satranç hususunda söylediğin var ya , KAZANMAK İÇİN OYNARIM demişsin , bu işte.

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

hıım darkonun da dediği gibi benim de kafam karıştı :)

The Secret In My Eyes dedi ki...

güzel ama kafa karıştıran bir yazı her kelimesi oturup düşünmemizi istiyor adeta. Anlamı çok derin

Aylak dedi ki...

Bul kendini Deniz Yıldızı :)

Aylak dedi ki...

Tek tek yazmayayım dedim aslında, defterden aktarıyorum bunları ben ; haliyle tek seferde biraz biraz yazayım dedim . Aslında bunların üzerine bir süre yayın yapmamalıyım sanırım ; bol düşünmeler.

nomen dedi ki...

Aksi sözlük?

Umutsuzluk: "Umut etmek güzel de" derken; "de" ekinin dahiliği.
Millet: Hiçbir prensin öpemediği uyuyan güzel.
yalan: Hakikat denen uöan fare karşısında yalan-an kedi.

Çok beğendim; aksi-seda olmak istedim.

nomen dedi ki...

Çok hızlı yazmışım; "uçan fare" demek istemişken, uçuramamışım yukarıda.

biricitconsungunlugu dedi ki...

hepsı dusundurucu hepsı harıkalar anlayana cok sey anlatıolar..
Yazılanların boyu mu işlevi mühim caba beynin yatak odası dakikalarında bu sozler benı benden aldı..:)

Aylak dedi ki...

Aksi-sade olmuş,teşekkür ettim.

Aylak dedi ki...

Yorumun da beni benden ,sağol Bricit hatun :D

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

o zor sanırım biraz :)

Aylak dedi ki...

Olur olur , kurumadan bul kendini sen :D

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

kurumadan derken yaşlanmayı mı kastettin :D

Aylak dedi ki...

Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken,denize telaşla bir şeyler atan birine rastlar.
Biraz daha yaklaşınca bu Kişinin, sahile vurmuş deniz yıldızlarını denize attığını fark eder ve
"Niçin bu deniz yıldızlarını denize atıyorsun ?" diye sorar.Topladıklarını hızla denize
atmaya devam eden kişi, "Yaşamaları İçin" yanıtını verince, adama şaşkınlıkla:
"İyi ama burada binlerce deniz yıldızı var.Hepsini atmanıza imkan Yok. Sizin bunları denize atmanız neyi değiştirecek ki ?" der.
Yerden bir deniz yıldızı daha alıp denize atan kişi,
"Bak Onun İçin Çok Şey Değişti," karşılığını verir.

Kurumak denizyıldızının ölümü değil midir ? Kastettiğim o :D

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

çok severim bu hikayeyi :D

Aylak dedi ki...

Değil mi , ne ala ne ala :D Dejavu :)

S.Darko dedi ki...

utandım şimdi ama. kaybetmeyi sevmiyorum hocam ama suç mu :)

S.Darko dedi ki...

biricit ben onu kötü aldım ama söyliyim :P

The Secret In My Eyes dedi ki...

:) hepsi derin olduğu için ayrı ayrı yazıların çıkacağı belli :)

Aylak dedi ki...

Suç değil,sevmediğin şeyleri de öğreneceksin.

Aylak dedi ki...

Bilmem,ben kısasını tercih ederek tembellik ettim belki de :D