Geyik / Deer










resimler alıntı

10 yorum:

nomen dedi ki...

Geyik/dir; ne yapsa yeridir!

Çok hoş fotograflar.

Aylak dedi ki...

iyi-deer geyik :)

En alttaki aslında benim bir arkadaşta gördüğüm ve güzel gelen, geri kalan da google amcadan inciler.

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

Haha :D çok şeker :)
ama ikincisindeki ciddiyet gülmekten öldürdü beni :DDD

Luna dedi ki...

3.sündeki kadın olmak istiyorum. omzuma yaslanmış bir geyik kafasınca sevebilmek hayatı.

mümkünse.

luna.

Aylak dedi ki...

Boynuzlardaki o küçük ışınlanmalara dikkat ettin mi ? :)

Aylak dedi ki...

Hayal/et ol o zaman :)

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

hahaha etmemiştim harika yaaaaa :DDDDDDDD

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

mimin var :)
http://kaybolmusbirdenizyildizi.blogspot.com/2012/06/oh-laa-laaaaaa-mim.html

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Geyiklerin anatomisini öğrenme kararı aldım bu postla. Neden dersen? Biri bana "Geyik yapma." derse ona geyiği ayrıntılı bir şekilde anlatarak, bulunduğum eylemin onunla hiçbir şekilde benzemediğini söyleyebilmek için. Hiha.
- Saçmalıyorum, boşver. -

Aylak dedi ki...

Gayet mantıklı,meraklı ve yerinde deli dişi :)