Saçmalar

Kırmızı  : Zaafım , bilgilerim
Alışkanlık : Anlam kayması 
Susamayız sustukça bulmaca olmuşuzdur çözülmek üzre
Heves : saman alevi , yaman yanan !
Aşk : Yaldızlı yalan, yıldızlı pekiyi !
Kıskanma :  Sahiplik sihri, aitlik zehri
Saat :  Akrep  12 boğumlu
Dua : Teolojik metafor
Kimim ben, neyim, kimin nesiyim, neyin kimiyim 
Sıkıntı: İç çıkıntısı
Lakırdı : Altta kalanın canı çıksın
Her şeyde bir limit var ; kirlilikte bile , ne kadar kötü olabilirim ki
Gelincik :  Ünzile !

Gün : dünyanın etrafımda hızlı turu
Kadınlar günü : ayda bir kan ,yılda bir bayram havası !!!
Cin, Aşk, Söz, Yâr, Yol, ; üç harfliler çarpar, dikkat.
Yaşam deprem ,merkez üssü  İnsan
Kurşun kalem : yağmur ormanında bir fidan kağıdında filizlenen
Yel değirmeni :  rüzgar masörü
Cari açık : Kalp vs  Beyin
Gezici kütüphane :  Ölü Ozanlar Derneği
Evlilik : Beyaz bayrak   
Boşanma  : Redd-i  İlhak
Soyut : şizofren bir ayna
Denizin resmini en güzel balıklar çizerdi, solungacı solungacına
Aklıma bir şey daha geldi : Tilki
İçimde bir his var : Sadece bir
Meclis : Arena , mataf,
Fotoğraf albümleri gelecekle yüzleştirir
Kahvaltı : Aynada ben gibi duran suret
Islak mendil : temsili timsah  gözyaşı
İş dünyası "on" :  İç dünya “off” !
Kadınlar hep çiçek, Biz erkekler hep baş-çıban !!
Kalabalıkta 7 başlı ejderha gibi oluyorum
“Part-time job” : İnsanlık
Sevişmek : İnception 
Günah çıkarmak : Pislik-analizi
İnsan hata yapmaya doğarak başladı
Gökyüzüne bakmak : Yıldız tohumu atmak
Hep ileri , yolun neresinde olduğumuzu bilmeden.
Ukte: Adem elmasına takılan kelime feryadı
El için mesafe, gölge için burnunun dibi 
Ölüm: ecele cevap yaz !
Beyin : Mühim olan işlevi ! 
Yargılarının merkezine koy kendini, hatalara da doğrulara da eşit mesafedesin


*Kırmızılarda bir şeyler var

16 yorum:

Kuulumsu Kadın dedi ki...

vaov! ben bunu sevdim.
Kahvaltı : Aynada ben gibi duran suret hıhım :)

nini dedi ki...

gerçekten çok sevdim!

kırmızılarda bir şeyler var demişsin ya: galiba anladım vermek istediğini

The Secret In My Eyes dedi ki...

Sana helal olsun. bu kelimeyi pek kullanmam ama ADAMSIN :)
yazdıklarına bayıldım.

Aylak dedi ki...

Kendini yiyenlerden misin :)

Aylak dedi ki...

Kırmızılarda linkler,videolar,güzellikler var .
Zaaflar bir de !

Aylak dedi ki...

Ben de sevmem ama olsun . Teşekkürler Secret. Nerelerdeydin sen bakayım ? erikleri bitirdin mi :D

The Secret In My Eyes dedi ki...

erikler accık kaldı ama bitmedi tuzlayıp tuzlayıp çaresine bakıyorum :)

S.Darko dedi ki...

mühim olan işlevi :)

Aylak dedi ki...

Aklını alırım,aklını :)

MeRiÇ dedi ki...

saçmalar iyidir iyi =)

nomen dedi ki...

Gördüğüm en etkileyici "kişisel sözlük"lerden biri olmuş. herbirini ayrı beğendim, duralamadan ilerlemedim-pek terakkiperver değilim galiba-yine de "günah çıkarma:pislik-analiz" betimlemesine başka türlü vuruldum. Saçma halinde püskürmüş sahiden; bütünlüğü delik-deşik eden, kevgir gibiyseniz de kimi gözenekleri doldurup tamirleyen.

Aylak dedi ki...

Her zaman güzel şeyler aslında bu saçmalardan çıkıyor,şahsım adına en azından.

Aylak dedi ki...

Derin yorum ve nokta atışı olmuş. Anlık dışar vurmalar, kırılan yerlerden çıkan lav gibi, kevgire takılan zahireler bunlar,beynin bereketi bana göre, başkasına göre ise israftan ibaret. Eksik çok şey var " Geç kalmaksa ucuz bir zaman terimi."

Teşekkür ederim Üstad.

Saygıyla,

Aylak dedi ki...

Ohhh, afiyet,bal şeker olsun :) Ekşi tad iyidir, insanı temsil eder bir bakıma.

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

Beyin : Mühim olan işlevi !
doğru :)

Aylak dedi ki...

"Yükte hafif,dehada ağır" yazacaktım da. bu çıktı aklımdan :D