Belle / Notre Dame de Paris






7 yorum:

Luna dedi ki...

'When she dances oh, the stories she can tell
A free bird trying out her wings to fly away'

-ne mutlu ona.

luna.

siyahkuğu dedi ki...

Orada olup canlı canlı izlemek istedim ,
şahane performans...

Aylak dedi ki...

" Di mi, di mi ,di mi "..

Aylak dedi ki...

Sevil'i de alırdın yanına :)

siyahkuğu dedi ki...

:))

alis dedi ki...

sevgili Aylak, bir bloga baktığımda başlangıç postunu okumayı severim, sanki tüm blogun özeti gibi gelir bana yada kitabın arka kapak yazısı gibi..
ama senin ilk postunu bulmak amma zormuş! gözüme takılanları okuyarak ancak buraya kadar gelebildim.
bu parçayı loop a alıp dinleyecek kadar sevdiğimden; veee bana ayrılan sürenin sonuna geldiğimden; parçayı dinlerken buraya yorum bırakayım dedim.
yani sağ tarafa bir "arşiv" eklentisi koysan diyorum, teşekkür ediyorum :)
he bu arada; hayata olan "saçma" bakış açını çok sevdim. yüreğine sağlık, kalemine sağlık.

Aylak dedi ki...

İlk postum aslında bambaşkaydı, orada "saçma" deyişimi,aylak mahlasını da yedirerek anlatmıştım. Ama o da saçmaydı, sonra eklentiledim. Hatta, şimdi, kocaman bir saçma yazacağım.Tebessüm.

Tamam ekliyorum hemencecik,

Saygıyla ve sohbetle selamlarım

Ç/Aylak