FACTOTUM

































6 yorum:

alter ego dedi ki...

film olarak izlemiştim fakat şimdi bu pek hoş alıntıları görünce asıl kitabı okumanın gerekli olduğunu düşündüm.

güzel bir seçki, eline sağlık.

Aylak dedi ki...

Bar sineği filminde bu 10 yıllık kısımdan bir kesit yine Bukowski tarafından senaryolaştırılmış. Okumanı tavsiye ederim.

Saygıyla,

birgaripSeyma dedi ki...

okunası notumu aldım hadi hayırlısı:))

Aylak dedi ki...

Hadi bakalım ..

camsil dedi ki...

"ve kaldıramadım" kitabın son cümlesi. -orijinal dilinde nasıldır bilmiyorum ama- manidardır sanki..
-böyle bir şeydi sanırım (:-

Aylak dedi ki...

"I couldn't get it up" der, yani, bara gidiş amacına hizmet edecek bir "kaldıramama" durumunu ifade eder. Bence türkçe halinde ironi oluşturmuş,hoş olmuş biraz da.