İzmir

İzmir'de dolanıyordum yazdı
Kordon boynuma dolanmıştı
13:13'tü saat ve kimse beni hatırlamamıştı
kabuğuna sığınmış bir yumuşakça
ürkek de değil aslında
dirayetli ve zeytin ağacı kokan
ağızlarından kaçıyordu insanların
bir/inci tercihini kendinden yana kullandı

insanlar kaçışıyordu sağa sola
telaşlandım
izmir gavur değildi,güzeldi
şimdi aklına kızları geliyorsa
hasan tahsin kurşunlasın seni !
kadehimi izmir'e kaldırdım susmak üzere
söylediklerim içime sığmamıştı


karşıyakan bir araya gelsin İzmir diye sövdüm
vapur düdüklerine biraz da faytonları çeken atlara
"denizin ortasında hey canım rinna rinna nay"
izmir "eylül de gel" diyordu
ben eylülde kurşun sıkıyor olacaktım

köftehor udi seni....

4.08.2012 / İzmir

4 yorum:

Özlemaki dedi ki...

Şimdiye kadar okuduğum, İzmir'e dair en muhteşem dizeler bunlar!

Aylak dedi ki...

Yok yok,bu en saçması ...

'ofelya dedi ki...

şimdi aklına kızları geliyorsa
hasan tahsin kurşunlasın seni !

ilginç :))

Çok kötü zamanlarımda dert ortağım olan şarkıyı dinleyesim geldi.
Sezen Abla'dan-Kalbim Ege'de kaldı.
İzmir güzeldir.

Aylak dedi ki...

Sezen iyidir, İzmir'de güzeldir, Midye ise paha biçilemez .

Saygıyla,