Uzun lafın kısaları

Güven yiyip bitiriyordu seni, giysilerin sapasağlam oysa

Karın doymuyor işte edebiyat,karın aç hep ! 


Beni tanıdın,senindim .Şimdi nankörlük zamanı.Basmakalıp  cümlelerin kurbanı olasın çünkü "sen daha iyilerine layıksın !"

Seni gördüğümde şaşırmadım; hayat dedim, geldim,geçiyorum senden

ipuçları topladım kafamda düğümlendi hepsi


Gömleği tersten giyiyorum diye deli dediler,baş aşağı yürüyenlere sporcu diyorlar !

Hemşehriyiz dedi ustam, evet hem şehriyiz, hem kavalız hem fare . Ya da hiçbiri, hiç biri hangisi ...

Evrene mesaj gönderenler, aradığınız evrene ulaşılamıyor !

Omzumda yük, üstüme yık her şeyi dünya ; dün varya dün, orası işte dünya, orası seni kaybettiğim yer

Beyazdım sana ben,karalaman kolay oldu tabi 



Boşver,
kalbini boş ver bana
taşalım beraber
hadi gülüver
kalbinden gülü ver 
taşı ver bana
Her şeyi boşver işte !


Hiç yorum yok: