Yabancı


Biparkta oturuyordum, heyecanlı bekleyişleri severim. Yan masadaki iki adam sivil olabilir,
dikkatlice defterimin kapağına bakıyorlar, Marilyn ölümsüzsün be yaz kadın, bense yabancı. Ne garip yabancı olmak..... "Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır.Doğar doğmaz,o bilmeden başkaları veriyor.Ama yapışıp kalıyor ona.Onsuz olamıyor" atılgan cümlelerdi bunlar.  Ve "dünyanın her yerinde yabancılar sadece havadan (sudan) konuşur,hep aynı hep" St. Ranger ,Tom... Hava konuşacak kadar iyi değil, yol telaşlıydı,verdiğim sözler de var. Karşı masadaki iki kadın nasılda... 


-Ne alırsınız ?
-Bir çay,bir su lütfen. Sakinleştirici var mı
-Nasıl ?
- Pardon,size demedim sanırım......


Şimdi yoruldum,sonra aktarsam, techno-logic sızlattı ...




4 yorum:

semmma dedi ki...

neye yabancısın isminden başka? kime?
bence çok yakınsın, çok tanıdıksın..

bu arada tepkilerden hoşlanmadım, saçma birkiüçdörtbeş nedir yav..nerde enfes? kısıtlamayın hislerimizi efendim..

Aylak dedi ki...

Benim yabancı olduklarım ve bana yabancı olanlar... Bakışlar... Çelik yüzüğü taktığım parmağım bile...Tanıdık değilim aslında, yakında sayılmam, çünkü ben hala bendeyim...

Tepkilere gelince,yolda sokakta anket dolduran milletiz,bakalım sıralamadan hangisi tercih edilecek. acaba 1'mi , 5'mi iyi ? Şema-tik bir ölçme :) Belki de 5 aslında buraya daha önce hiç koymadığım bir iyiyi tanımlıyordur ?
Sizi sınırlamıyorum, hislerinizde özgürsünüz en az benim saçmalarım kadar.

'ofelya dedi ki...

Marilyn,ölümsüzsün beyaz kadın. :))
Zayıf noktamdır Marilyn..

Sizi anladım ama anlamadım.
Öyle karışık işte.
Video için teşekkürler..
Geceme eşlik etsin o da...

Aylak dedi ki...

Orada kelime oyunu var, yazı ve okuyuşta belli olur. Ölümsüzsün be yaz kadın, Marilyn yazı anlatır biraz bana,oraya bir gönderme.

Anlamadığınız eğer bensem, yazı henüz tam değil. Tam ama buraya aktarmadım, tam olunca bi boka benzer. Tom'a selamlar o zaman :)

Saygıyla,