Hi-yam-yam

Bahçemizin halinden baharımı kıyasla....

Düşün dur !

6 yorum:

luna-lunarita dedi ki...

''ağladığımı kimselere söyleme anne
utanırım bilirsin, karanlıkta yok olurum
gecenin rehavetini hep sırtımda taşıyorum
ve bir de senin derin yokluğun, yalnızlık olgusu.'' - bir şarkının minik bir nakaratına denk gelir bu sözler. ve şarkı; "ne demiş şair bahçemizin halinden baharımı kıyasla" diye başlar. bunu anımsattı paylaşımın Sevgili Aylak.

sevgiler,
luna.

Beyaz Sayfa dedi ki...

Ödülünüz var sayın Aylak!!
:)

ne dedim ben dedi ki...

Ben düşündüm.Bahçenin harika göründüğünü hayal etmek istedim.Öyleyse baharın bitmek bilmesin.

Aylak dedi ki...

Bu iletinin hikayesini özetlemiş oldun savgili Luna. Burada uzun dönem ( 15 ay) askerlik yapan 20 yaşındaki gencin ısrarıyla dinledim bahsettiğin şarkıyı; ve girizgah bu sözleydi,keşfi güzeldi velhasıl. Onu anladım,Hayyam'ı andım ve bir de bu zincir içerisinde münzevi anlayışımı.

Şarkı etkliledi,malum geç kaldık bu görev için; haliyle kafadaki derin çukurlarda çalkalanan şeyler de artıyor burada geçen -aslında geçmek bilmeyen- günlerde böyle bir söz duyunca işte. Sonra dışarıyı düşündüm,"aylak" olabilecek miyim,hâlâ öyle miyim diye. Demem o ki, bahçemin halini düşünmekteyim.

Saygıyla

Aylak,

Aylak dedi ki...

Ödül derken ? Bakacağım sayın Beyaz,bu blog şeysilerinden biri mi ? En asker blogger vb mi :D

Saygıyla ve teşekkürle

Aylak,

Aylak dedi ki...

"Sivil"deki sizlere yakışıyor hayal etmek, burada mekanik düşünce tarzı gelişiyor! İstersen üniversite mezunu ol ve dilediğin işi yapıyor ol,fark yok ; bu zincirin halkası olmaya mahkumsun ve mahkumiyetin muhakemeye izin vermiyor :" Komutanla ve emir üzerine mütalaa edilmez" !

Emredersiniz !!!

Baharın her türlüsü güzeldir,ilki-sonu. İyi temenni ve hayalin için de teşekkür ederim. Bahçeniz gülşen olsun,aklınıza mukayyet olun "sivil"ler :)

Saygıyla

Aylak,