mart/ı sevme/m

Sevgili martı,
sen bu satırları okuyorken o senin yanında olmayacak,
şanssızsın,kabul et !
ben bu anlamları onun gözlerinden alıyorken
sen,sen dostum marifetmişçesine gövdeni suya çalıyordun
serenadın boşa; şans benden yana !
adına Jonathan bile demedi,
benzetmelerde dahi yer alamadın be dostum.
sabah içtimalarında nispet eder dururdun 
ben özgürüm derdin kıs kıs gülerek
aşşalık! aşağılık değil !


Ah martı sana haksızlık ettim
sen şanslıydın deniz başucundayken hep 
bana şimdi 73 numara hasret kaldı
ne romantik
sokağın sidik kokan havasını soludum
kedilerin bitleri
keşler 
bir ileri bir geri
askeri
şimdi yok oldu 
veni vidi vici
-biraz daha sevgi ister miydiniz ? 












4 yorum:

ne dedim ben dedi ki...

BÜYÜK HARFLERLE 'ÇOK BEĞENDİM'.

Aylak dedi ki...

ne dedin seeen :)

beğenili-yorum olmuş ;

aklımdan çıkan bir başka saçma,

Saygıyla,

Özlemaki dedi ki...

çiçek açacak toprak lazım, hem de çok!

Aylak dedi ki...

Metallica'ya ekleme : So deep no matter how shallow we are....nothing else matters...
derin çok derin kökler/dey/iz ,
topraklarsa fani,
bir/az,
iki çok...

Saygıyla,