"Saçma" kurbanın olam....

* dudağım uçukladı ama iyiyim mesela
   beni aynan bil , kır,parçala daha çok sen olayım mesela
   gözler ela yeşil olmaz sadece, umut da bir renktir mesela


* Süreya ile aramızda yedi yıllık hatrı var Annelerimizin ; A büyük bundan sebep!

* anlamlar sendeler
  anlamazsan sendeler

* yazarak bağış yapıyorum, yani ölürsem kelimeler birilerinin olsun. Samimiyim. Yaşarken kan,ölünce can bağışı benimkisi. Organ nakli mi; kağıdıma kalemime dokunmayın !

* ne ayıptır seni her gördüğüm kadınla sevişmek oysa ve ne aşk !

* yakın geçmiş zaman, hadi yakalayalım !
   yakın geçmiş zamanı, yakın zamanda !


* kan attın 
   tuttum
   kanattın 
   uçtum

* zaman olmadan biz olmuyor muyuz yani ; ne varoluş ama !

*insanlık hızla ilerliyor biz yerimizde sayıyoruz, klişe. atladığımız bir husus var; koşarken değil dururken düşünüyoruz.

* sweet november :  kasımda aşk başkadır
   sweet spoon :  kaşığında aşk başkadır
   sweet crotch :  kasığında aşk başkadır    

  
* Seninle savaşmak zordu
    şimdi her şey gibi düşünüyorum seni 
    sen de düşün bunu
    şimdi her şey gibi 

*Shakespear'in yüreğinde Juliet yarası vardı ki Romeo yaptı kendinden

*Hiçbir filmi tam izleyemedik
biz bir film olsaydık hiç bitmezdik 
derdik 
motoooorrr
kameraaaa
ışıkkkkk
sen yönettin 
kestiiiik,kestiiiiik !

* Mutsuz evlilik,umutsuz yarınlar , ha bir de "desperate housewives"

* Tarih ne zaman dolacak ?

* Ey aşka inananlar ; kalbiniz hala sizdeyse korkun sevginizden ; aranızda bir yürek mesafesi boşluk var sadece. yol problemlerini tarayın,bulun bakalım hız-zaman aralığında sıkışan hanginiz....


* gidenlere en anlamlı lafı eder yalnızlığımız : " siz yokken ben vardım "


* Pazar günleri yüzümü evde bırakırım koşmak için parklarda çocukca ; insanın p/iç yüzü .

* a/itlik yapamıyorum bazen; cevaplar rüzgarda.....