Arkakoltukta6

*çiş gelir çiş gider
sesi kötü olanlar  şarkı söyler
fasulye bensiz de pişer
ve bir gün Antigone, 
herkes
er
ge
ç

gelir ve gider. 

*arka koltukta maviyim yine,
çantamda zula şiirleri,
aklımda yosma benzetmeler,
sürtük dizeler,
aşifte imgelem,
çantamda zula şiirler,
sevişiyor denizle. 


*zoraki ağladım,
fahişeleri ve çingeneleri anıyoruz,
Buko haklı!


*yarından istihbarat var,
havalar soğuk olacak,
içimiz sıcak.
binlerce çocuk doğacak,
nice yaşlı ölecek.
ölecek de, ne olacak! 
istihbarat var yarından,
dünya yarın yine dönecek. 
ben yine özleyeceğim Marmara'yı,
öldüğü yaşında, 
bir çocuk yüreğinde Marmara'yla doğacak. 



*ben de yeterliydim kendimce,
Kadıköy de yetiyordu kendine,
insanların ona verdiği anlamlar olmadan,
bana dokunmadan insanlar,
yeterliydi,
her şey
her kez
kendince. 

*kendimizi h/aklama gayreti neden .......






Hiç yorum yok: