Deli Gömleği 1

Eğer hala ölemediysem ve yaşıyorsam sıkkın sıkkın ;  günüm gelip ölümün beni isteyeceği kadar ben ölmeyi istememişim demektir gerçekten,henüz..... !


Ben yatıyorum İstanbul, hadi ört üstümü ışıklarınla. Kokla tenimi fahişelerin elleriyle mesela,yahut kafayı bulalım gel beraber sidik kokan beyoğlu sokaklarında. Ne bileyim işte, hadi, uykumu al benden istanbul; ışıklarını yolla koynuma bencil şehir..... !


Az blip çok konuşan yarenler de var tabi . Az konuşmaları için uzakta tuttuğum , sesleri güzel de , detone ruhları ,"demode" tümceler ve sözler hep ç/alıntı ..... !


Gıyabında hüküm verilen herhangi bir suçlu gibi hissediyorum bazen. Öfkeli bakışlar yakalıyorum etrafımda, sevimsiz ve pislik kokan. Burnuma insan kokusu geliyor, uzağa gitmiş olamazlar ya diyorum ..... !
 

Hiç yorum yok: