Saçmayabancı 2

Evet, yabancıyım, ayrana ; çok hem de. Sütüm çiğ herkesinki kadar ki ben annemi çok severim. Bugün ne oldu biliyor musun yabancı, bugün tam yirmi dört yerimden bıçaklandım, yirmidört litre kan akıttım,yirmi dörtlük dişim ağrıdı bugün. Yabancıydım oysa, herkese ; beni bir tanıdık gayreti içinde buldum ve yirmi dörtkez sövdüm kendime. Tam yirmidört dal sigara içtim,tütüne aşinalığım arttı git gide; yirmi dört kez mayalanmış sular içtim de içtim, eh ben bi ryabancıydım, h/iç diyarımda telaş aldı başını,koydu masasına beni, izledi durdu; malum sinema, yirmidört kare. No subliminal, her şey o kadar net ki aslında !

Yabancıyım işte, mutlu bir kalbe,mutlu yarınlara, çok sevdiğim bir çocuğun yanağına bir öpücük kondurmaya.Ne dediğini bilen bir adam değilim, dediklerime yabancıyım bazan. Uyumsuzum,ne ayaklarım uyar kaldırım taşlarının çizgilerine, ne aklım tanımlı alfabelere yirmi dört harf; yazdığıma bakmayın ben hazır-yazılı bir çok şeye de yabancıyım her haliyle...

Susmak istiyorum, sessizlik en aşina olduğum. Hadi,kendimize gelelim ; bekleriz....




Hiç yorum yok: