Deli Göyneği 3



Sen beni seversen  belki ben eylemci olurum
Teorik pratik savaşının tam ortasında
Tencere tava ile sokaklara iner ev kadınları
Platon küfreder Devlet'e

Herkes çapulcudur teyzeler dahil

Sen beni seversen ben çıkmaz bir sokak bulurum
Önüm arkam sağım solum sobe
Kapsüller yağar birden 
Belki sevişiriz bu şehre bombalar yağarken

Aşk yerde mübahtır savaşta bile


Şayet sen beni seversen
Ki sevmezsen gemiler demir almaz limandan
Martılar simitten kesilir
Güzel günler göremez çocuklar

Yoksa canını mı sıktım


Sen beni sevme sevgilim
Ben öyle bir böcek olurum ki
Hem neyim eksik  dört ayak ve sert bir kabuk
Sokaklar dinlensin artık 

Tüm kokular silinsin bunumuzdan biber gazı dahil


Ben sana kal dersem sevgilim

Masa başında direnir kadehler

Cigara ciğerimi yıkar tomalarla

Halimden ancak bir Meksikalı anlar



Tebdil-i mekanda ferahlık bol sevgilim her yanım avcılar





 Hadi başka cana sevgilim
Bir başka bahar akşamı başka sevilmelere

Elimizde can şişeler ringo ringo

Ak dudaklarda başka denizlere



Akşam ezanı okunmadan gel



Sen beni seversen sevgilim
Sağım soluma karışırverir ortayerde
Bir kabuğum bile yok anlıyor musun
Ve her şey sermaye için bu açık

Sevgiler de pireler de kirazlar da deniz de




Not: işbu yazı, bir Muhsin Ünlü içlenmesi olarak serde belirmiş olup, saçma olması sebebiyle asıl yazıya saygısızlık olarak alınmamalıdır. Şairin asıl metni için TIKLAYINIZ....





1 yorum:

SDarko dedi ki...

Çapulcu dostum benim neden mailime cevap vermedin :) kafiye mi oldu orda o.O