Oyunbaz

*Diplerde yaşıyorduk, diptik ve dipteydik; dipsiz değil maalesef . Nefes almayı tek gaye saymamız bundandır Papaz Efendi ve dilimizdeki şu deyim de aslında buradan gelir "dip dibe yaşamak"...

*Sessiziz ve fırtınadan neyimiz eksik. Su, gözyaşı,hem de bolca. Rüzgar, öfke dolu nefes,saatte bilmem kaç mil. Biraz yıkıcı olmak lazım gelir, inşaat sektörünü bıraksak mı acaba Doktor, hem AVM'lerden ormanlar yetmedi mi şehirlerin göbeğine. Karnı ağrıyor "site"lerin, insanlarda "yıkma" ishali. Türk kahvesi iyi gelir derler, gel otur. İki kahve bize Goldie, rahatlı olsun.

*Bahanesi aşktır kişinin, günaha bakılmaz.

*İnsan harbi bir yumuşakça. Huyu yumuşaktır, kalbi yumuşaktır, beyni yumuşaktır ve daha neleri... Fark ettim ki Papaz Efendi, başkaların ellerinde sertleşiyoruz biz insanlar !

*Gözler ayna gibidir derler ya, bu sevgisizlikten. Sen ağlarsın ve sevdiğin ağlamaz. Ayna gibi.
Aslında gözler bir bok etmez bu illüzyon diyarında daha çok yanılmanı sağlar. Olmasalardı olurdu gibi , hem makyaj da yapmazdın Vesper. Gözlerin sevgilim boncuk gözlerin, gözlerin orta doğu gibi, herkesin gözü orada. Kanlar içinde uzanan çocuklar orada, kimyasal silahlar orada, İsrail askerleri ve açıklarında Amerikan gemileri...Velhasıl, daha fazlanı isteyen herkes ve her şey orada....



Hz Huni

9 yorum:

KIZILGIN (Selnur Güneş) dedi ki...

her şey gözlerinde. her şey. ve hep dip dibeyiz, diplerdeyiz. kelimeler bizi kandırıyor.

Biraz önce twittera "bana güzel bloglar önerin, mümkünse içinde makyaj ve moda olmasın dedim. ve sonra yorumunu gördüm ve sonra blogunu. bu neye işaret bilmem ama okumaya değer bir blog daha kazanmdım.

Aylak dedi ki...

Bir zamandır bloglara girip okuyamıyordum, sizin blogunuzu da bayadır takip ediyorum aslında; kırmızı sevgimden mütevellit.Tebessüm.

Velhasıl,bir boka benzemez yazılarım,adı üstünde saçma. Saçmalamayı seven her kafa da gelmiştir.

Saygıyla,

Maviye iz süren dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Aylak dedi ki...

Dik durmak gerek..

Aylak dedi ki...

Haydiiii ! yorumuzu yanlışlıkla sildim . affola.

Saygıyla,

İlk İnsan dedi ki...

Usta sen ne yaptın böyle. Mest oldum.
5 konuyu bu kadar kısa, öz ve değdirerek anlatmak kolay iş değil. Saygılar.

Yavanlık:Fetişist değilim ama seni sevdim. :)

Nerissa C dedi ki...

dibim düştü yazına desem dipsizlik mi etmiş olufum :S

Aylak dedi ki...

İlk insan : Eyvallah,blog adı her şeyi açıklar : SAÇMA.burada kelimenin verdiği güce sığınıyorum,o kadar. Bilmukabil azizim,sevelim sevilelim bu dünya kimseye kalmaz.Tebessüm.

Nerissa C : Ne demek, vardır bir diplik bir yerlerle. Komşuluk yan yanalıktan ibaret değil,malumun.

Haydi, bir çay demleyin de içelim diplerde ve daha çok saçmalayalım,daha çok.

Sevgi ve Saygı

Aylak

Maviye iz süren dedi ki...

olabilir, sorun değil:)