Eylül Yedi Bizi



* Sarhoş olduğu zamanlarda aklına gelenlere dokunmak istemek ertelenmiş çocukluktan öte nedir.

*Eylül altıdan sonra,geldi,yedi...

*Kaçmanın kurtarıcılığına inanan ben,zavallı ben
 Günüm gelip gitmek için can atan ben,aklı havada ben
 Kurallarını yıkıp aşan ve günaha bulanan ben,yoksul ben
 Çıkar için yaşanan dünyada çıkmaza giren ben,kurban ben
 İstemediklerini etrafına toplayıveren ben,bal ben ayı ben
 Kitapta okuduklarına kanıp yaşamaya gayret edenlere kıl ben,kurgu ben
Şizforenik sancılara gark edilen bir kalbe sahip olamayan ben,kul ben 
Defol defol defol diye kovup kendimi nafakası kendi olan ben, dul ben 
Bencil bir dünyadayız ya Papaz Efendi, hadi, kaç Adem eder söyle sen ...


*Az kaldı ama arada çok zaman var

*Huzursuz olduğum herkes ve her şeyden tasımı tarağımı toplayıp gitmek üzre

*Eylül yedi bizi
 Biz yedi eylülü
 Ağlayan ekimdir,kasımdır,aralıktır
 Kış gelecekmiş diyorlar
 Kış kış kış.....


Eylül Yedi Bizi - 2013



Hiç yorum yok: