Kafamdaki Saçmalar Süt Liman



Nar ağacında sallandırsınlar beni Arkadaş
   Üstümdeki beyaz gömleğime aldırmadan!

*Bir sokak lambasından insan ne umar ?



Sen benim kadıncağızım
  Ağzından öptüğüm
  Kadınca ağzımsın

Sen benim çocukcağızım
Mavi bisiklete binmek için
Yalanlar söylemiş
Çocukça ağızım 


*Katil olmak bir narı kesmekle başladı, ipek icat olunca anladık.





*Bilirsin Papaz Efendi, Asya'da aşk kahvedir ve kahve ateşte pişirilir en güzel, İtalyan makinalarda değil. İşte bundan hareketle burada aşklar da hızlı  : Espresso ! Express !


Acının meyvesi var mıydı
 Günah el
   Şehvet ma
 Peki, Elma ne renkti ?

Hala inanmıyorsunuz siz
Ümüğünde bir kadın saklı biz erkeklerin
Havva'nın yutturduğu Ademin
Boğazına tıkanmış elmanın çekirdeğinde


*Ben seninle bir
  Biz seninle iki
  Yarın
  Biz seninle hayat
  Bir kursak

  Neler  geçiyor içimizden neler 


Aylak-ül Hakâyık :

Ruhsat: Ağır emir 
Kader  : Otomatik pilotu hayatların
H2O:     İki hatun arasında kalmış oğlan (Tebessüm)
Paradoks : Yalnızlığın olmadığı bir yer vardı,ama, orada da yalnızdım



*****     *****     *****     *****     *****     *****     *****     

Şimdi ben susurlukta ölsem
Bir  meçhul cinayete kurban gitsem
Failim meczup olsa

Sahi ölsem 
Ölsem ben
Olsam şair
Sonra şair ölsem


Dava sürse 
Dava ertelense
Dava düşse gözümden
Hakimin gözünün önünde

Markalı arabalarda kaybolsam
Yani camdan uzanıp verebileceğim iki liram olsa
Saçlarımı rüzgarda savursam da savursam

Esmer bir ışık eşlik etse gözlerime
Çayın demini alsam gönlüme
Şamdanlarda mum sönse
Güneş balıkesir'de doğsa

Şimdi bize bir de maya lazım! 
"Süt üretiminde ikinci olduk"  

                                       
1.08.2013 / Balıkesir'den İzmir'e giden bir s/er ...

7 yorum:

Luna Lunarita dedi ki...

Acının meyvesi var mıydı
Günah el
Şehvet ma
Peki, Elma ne renkti?

- Elma'nın rengi yoktu. Elma'yı çoktan kan tutmuş, tutan ölmüştü.

Havva'nın özü; Adem'in kaburga kemiği

Adem'in sonu Havva'nın ellerinden!

Sevgi ile,
Luna.

Aylak dedi ki...

Kanı elma tutar bazan,ona ne demeli ?


Yani diyorsun ki Adem'in sonu yine Adem'in kendisinden...?

Havva Ademin gözleri uykudayken yaratılmış
gözü kapalı gitmiş Adem Havvasına Havvanın da eli açık
kırmızı elma var
baksana
Neyse,biz erkeklere Havva hoş hep !

Saygıyla,

Luna Lunarita dedi ki...

Demem o ki; Adem'in sonu, Adem'i âdem yapan özelliklerinden.

Hmm, Adem ki gözleri kapalı iken yaratılan Havva'ya, gözünün görmediklerince mi katlanmış?! Aşk'ın gözü hep bundan mı biraz kör?!

Siz erkekler efendim, siz erkekler.. Havva'nızdan bulunuz!

Sevgi ile,
Luna.

Papatya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Maviye iz süren dedi ki...

"...sonra baktı ademe, düşündüğü gibiydi elbette. fakat mükemmel değildi. çünkü düşüncesi maddenin -kendi koyduğu- sınırlarınının ötesindeydi. bedenin içine ruhu sıkıştırmak imkanlı değildi. asla da olamayacaktı."

Beyza Mollaahmetoğlu dedi ki...

Çok alakasız olacak; ama; TÜRK KAHVESİ MAKİNELERİNİ SAMİMİ BULMUYORUM ben de.
"Çayın demini alsam gönlüme" VAOV. Kahvenin telvesini de sürme yapıp sürsen gözlerine...

Aylak dedi ki...

Teknoloji "yokoloji" çağı bu çağ değerler adına, tat adına. Her şey tatlı değil tadımlık,her yerde ve bazen herkes "tester"ı birbirinin. Değil saçmalar diyarı hemşehrim ?

Bakır cezvemi ve yanında 3 paket Mehmet Efendi (Burada Reklam Vardır) kahvemi getirdim. Hoş, yıllar evvelden buraya gelip yurdumda kullandığım kahve demliğinde de güzel. Özet geç panpa dersen, kahve güzel şey vesselam.