"Cinnet Bahçesi"- "Kaldı Orada"ya nazire....

Şifası kabuğunda bağladığım yaraların 
        soyduğum
          soyulduğum
            soyunduğum 
                 sevgilerde.


Çıkarıyorum erkekliğimi kadınlığından
          elde kalan 
            yolda kalan 
               dölde kalan.

Mart aylarını bekliyorum yine o şehirde
           kapılara baktıran
              kazma kürek kaptıran
                mezarlar kazdıran
                     kartonlarda yatanlara.

Dağ eteğini sıyırıyor rüzgarlarla
              döverek dizini
                 dönerek kıbleye
                    dönerek içini 
                            nehirlere.


İşte böyle öğreniyor her göz her yaşta
                ezber bozan
                   abdest bozan
                      cinnette cennet sayıklatan
                           ak me-r-me-r-ler üstüne.


Ne demeli
         sever misin 
             beni 
             şimdi
        sabaha mı bırakırsın ?








4 yorum:

Potterhead dedi ki...

Harikasın yahu.

elsa dedi ki...

Başarılı..

Aylak dedi ki...

Belki...Bilmem....


Saygıyla,

Aylak

maviye iz süren dedi ki...

ben de çok beğendim :)