Garp içlenmesi

-Yüzümde bir şey eksik
 Bir şey neşeli
 Bir şey karamsar
 Bir şey sen de ve ben de var
 Bir şey içinde gelecek
 Gelecek yağmur
 Yağıyor
 Bu iyiye işaret,

 İyi şeyler olacak


- Kan hayattır,
  Bu
  A
  Kan
  Kan
  Akan
  Kan
  A
  Kan
  A
  Kan
  Kudur
  Dur
  Gurur
  Kuduz
  Dur
  B
 Ana 


-D/ölü toprağa düşen bir canlı insan
 Ne desen !
 Ne ben
 Hem  de sen

Ne senden büyük bir boşluk
Ölerek doldurmaya çalışıyorsun
Gökyüzünü kirpikleri arasından gören toprağı


 -   Kırılgandır erkeklerimiz, erkekliğimiz değil

-     - Turuncu tarağın olmalı sevgilim, turunç kokan memelerinin yanında.

      - Alınan son verilere göre gerçek köyü bilinç altında kaldı, polis yaptığı ilk açıklamada  geçmiş yaşantıların…..




3 yorum:

semmma dedi ki...

oy.. nefes alamadım..

renkli dedi ki...

şiir güzel. nazım'ın o kırık dize esintileri şiire iyi yerleşmiş. şiirde sese önem veren şairin önünde diz çökerim. beni sarsan dize: Kırılgandır erkeklerimiz, erkekliğimiz değil

takipteyim: besleyicileke.blogspot.com

uçan balon dedi ki...

Kelimelerini arıyordum!